donderdag 29 november 2007

Christmas journal - online workshop

Ik kan maar geen genoeg krijgen van Kerst :) en naast de kerstplanner ga ik ook een Kerst journal bijhouden. En ik hoop natuurlijk dat er velen zijn die met mij mee zullen doen tijdens de online workshop die ik hiervoor gepland heb. In dit kerstalbum komen allerlei aspecten van kerst aan bod, zodat al onze tradities, activiteiten en herinneringen vastgelegd zullen worden.

De online workshop start op maandag 10 december en zal eindigen op donderdag 27 december. De kosten voor deze workshop bedragen €10,- en hiervoor krijg je gedurende de looptijd van de workshop elke dag een prompt die je helpt bij het maken van je pagina en elke dag laat ik uiteraard ook mijn pagina zien. Je krijgt een aantal van mijn meest favoriete kerstquotes, een down te loaden journaling card én een pakketje met het scalloped chipboard frame dat ik voor mijn kaft heb gebruikt en 17 chipboard sterren die ik in mijn album op elke pagina, heb toegepast.







Ben je geinteresseerd, stuur dan een mailtje naar moniekjannink@planet.nl

XXXM

Geen opmerkingen: