dinsdag 6 november 2007

2 nieuwe workshops!

1. Enveloppenboekje

Tijdens deze workshop gaan we een mini-album maken van enveloppen. In de enveloppen komen grote tags, zodat er veel ruimte is voor foto´s. In totaal heb ik 15 foto´s in dit album kunnen verwerken.

Dit album is een ideaal kadootje voor de komende feestdagen! Ik weet zeker dat wanneer je ´m eenmaal gemaakt hebt, er nog vele zullen volgen!

De kosten voor deze workshop bedragen €15,- (Dit is inclusief alle materialen, maar je moet zelf een snijmatje, mesje en lijm meenemen.

Deze workshop wordt gehouden bij mij thuis in Rotterdam op maandag 19 november van 19.30 tot 22.30 uur en op dinsdag 20 november van 10.00 tot 13.00 uur

Mocht je deze workshop graag willen volgen, stuur dan een mailtje naar: moniekjannink@planet.nl










2. Kerstalbum / planner

Ik ben dol op de kerstdagen en ben vantevoren altijd al druk bezig met allerlei voorbereidingen. Ik maak zelf versieringen voor in huis, kook een uitgebreid kerstdiner en vind het heerlijk om de kadootjes voor onder de boom mooi in te pakken. En uiteraard wil ik alle activiteiten die met de Kerst te maken hebben, ook scrappen ;)

Daarvoor heb ik dit kerstalbum cq planner gemaakt. Hierin kan ik alles met betrekking tot de komende kerst kwijt. Er is ruimte voor mijn to do lijstjes, ideetjes voor versieringen, bonnetjes van gekochte kado´s, recepten én voor de kerstfoto´s uiteraard!

Echt alles wat met de komende kerst te maken heeft, komt in dit album. Zo heb ik alle dagelijkse dingen die betrekking hebben op de komende kerst, samen in één album.

Ben je net zo´n kerstmuts als ik, dan is deze workshop echt wat voor jou!

De kosten voor deze workshop bedragen € 15,- (dit is inclusief alle materialen, maar je moet zelf een snijmatje, mesje en lijm meenemen!)

Deze workshop wordt bij mij thuis in Rotterdam gegeven op maandag 26 november van 19.30 tot 22.30 uur en op dinsdag 27 november van 10.00 tot 13.00 uur.







Mocht je deze workshop willen volgen, stuur dan een mailtje naar: moniekjannink@planet.nl
XXXM

Geen opmerkingen: